Online werkomgeving met basisingrediënten die iedere ondernemer zou moeten hebben

NISTELRODE – Communicatie, het mag geen tijd kosten en het mag niet te duur zijn. Een onmisbaar deel van je bedrijf, waar je niet over na wilt denken. Om jou als ondernemer echt vooruit te helpen, hebben we een pakket voor je ontwikkeld. Een pakket, waarin onder andere twee belangrijke regels zitten die voor iedere ondernemer gelden. Regel een: ‘het mag niet veel tijd voor mij kosten’ en regel twee: ‘ik wil best investeren, maar het mag geen geld blijven kosten’.

Met deze regels hebben we een online werkomgeving gemaakt voor al je communicatie. Alle social media-pagina’s zijn dan aangemaakt én zijn actueel. Berichten (twee per maand) voor het hele jaar, een omgeving waarin je als ondernemer zelf ook professionele berichten kunt maken, een kalender waarin wij gebeurtenissen plannen, maar waarin je ook ziet wat jij er nog in kunt plannen. Zo weet je zeker dat je een actuele tijdlijn hebt met de berichten die wij gemaakt hebben.

Een goede fundering
Een goede fundering zorgt voor een stabiele werkomgeving. Vanuit deze basics ga je verder.

  • Map met huisstijl
  • Teksten; 10 woorden (pitch), 150 woorden (artikel) en 250 woorden (persbericht)
  • Socialmediapakket PRO (berichten voor socials)
  • Advertenties (afmetingen 103×50 – 103×103 – 132×182 mm)
  • Media-Google-account voor mailadres /Canva /Google Mijn Bedrijf
  • Canva-account aanmaken en inrichten
  • Lege sjablonen en aantal berichten al klaar en inplannen.
  • Nieuwsbrief opmaken en klaar voor start
  • Gmail-account maken voor drive met teksten, afbeeldingen, advertenties
  • Google Mijn Bedrijf
  • Handleiding en linken naar uitleg.

Meer nodig, zoals bedrijfsfoto’s, bedrijfsportfolio, online marketing, herbranding van je bedrijf, productmarketing of webshop? We helpen je graag verder naar de juiste professionals.

Samenwerking
Het komt er eigenlijk op neer dat wij een basis klaarmaken voor jouw communicatie in vier weken, voor de komende twaalf maanden. Daarnaast laten we zien hoe jij dit actueel nog aan kunt vullen met actuele en relevante informatie.

Juliët Zegers is onze expert die twee keer bij je langskomt. De eerste keer voor een intake waarin zij de status opneemt. Wat heb jij al en wat nog niet. Na twee weken sturen we je een update. Dan hebben we een begin gemaakt dat we je natuurlijk laten zien. Na vier weken komen we langs, of kom je bij ons langs, om op je eigen pc te zien wat we gedaan hebben in de online werkomgeving.

Klaar voor een jaar
Dit alles kost nog geen € 100,- per maand, want voor € 1.199.- ben jij klaar voor een jaar. Daarnaast hebben we mooie documenten gemaakt waardoor je je in kunt lezen in de verschillende facetten van communicatie. Tijdens een vrijblijvende afspraak kijken we graag met jou of dit voor jouw bedrijf geschikt is, want voor dit pakket heb je wel al een logo nodig en een actuele website. Heb je die niet, dan gaan we eerst kijken of we je daarmee kunnen helpen. Ook kan het zijn dat je bedrijf veel meer nodig heeft, waar Bernheze Media niet het geschikte bedrijf voor is. Wij adviseren je natuurlijk graag.