We zijn allemaal lid geweest van een LinkedIn- of Facebook-groep. De besloten groepen waren jaren geleden het begin van social media. De bescheiden gebruikers konden hier nog even achter een onzichtbare muur berichten maken voor hun groep en ‘oefenen’. Tot de verlegenheid weggeëbd was en iedereen ongegeneerd alles publiceerde en deelde waar ze maar aan dachten.

De groepen zijn echter bezig met een comeback. Grote media zoals LinkedIn en Facebook voeren nieuwe features (=kenmerken) door die groepen weer op de voorgrond zetten. Zo kun je nu bijvoorbeeld als merkpagina ook deelnemen aan groepen en zijn tal van nieuwe instellingen geïntroduceerd.

Enkele opdrachtgevers van Bernheze Media gingen ook al over op een Facebookgroep of een LinkedIn Groep.

Heb jij een groep die je gebruikt en die je wil delen om zo je doelgroep alert te maken op de mogelijkheid om aan te sluiten? Dan kun je op onze Facebook Bernheze Media onder het berichtje “de kracht van delen” reageren met de naam en het doel van de groep. Ga snel kijken en doe mee.